Helgen slut nu

Ja, då är påskhelgen slut på självaste 1 april. Och arbetsveckan har redan börjat. Har läst och bedömt femton tentor idag. Har en del studiearbete kvar som jag inte riktigt hunnit med. Har känt ett stort behov av att ta ledigt den här helgen.

Och så har det blivit sommartid, vilket jag glömmer bort tills jag upptäcker att jag inte blir trött lika fort som vanligt.

Diskussion har det blivit en hel del, som kan ses i tidigare tråd.

Men nu stänger jag butiken för idag!

 

Lämna en respons

