Inte mycket har hänt

Har varvat ner ordentligt nu. Hela den här veckan har varit undervisningsfri och jag har kunnat sitta i lugn och ro och bedöma tentor. Mailen har varit så tyst att jag trott det varit något fel. Men, kanske fler varvar ner. Vet att det för fler blev en helt undervisningsfri vecka.

Fick ett uppdrag som seminarieledare, jag inte räknat med. Men det är inte så mycket och det kan vara intressant att läsa uppsatsplaner och höra hur andra opponerar på dessa. Det är ju inte examinationer det handlar om, så det blir inte så mycket extrajobb. Men, än viktigare blir det att jag blir klar med mina examinationer innan dess. Har nio kvar i kurs 2. Dem tänkte jag bli klar med idag. I kurs tre har jag alla kvar. Det går framåt. 🙂

Nej, inte mycket har hänt. Och det är bra det … Men i början känns det konstigt – det blir liksom lite för tyst.

 

Lämna en respons

