Det lättar…

Nu börjar det lätta lite… Avslutade en kurs igår, men har 80 examinationer som väntar på mig från och med tisdag och en hel del enskilda uppgifter som jag skall läsa igenom och ge respons på. Men det som lättat är undervisningen på plats; tidiga mornar och undervisning flera dagar i rad. Examinationerna från BUV i december blev klara förra torsdagen, vilket gav mig lite ledighet under helgen som varit. Deltagarlistorna börjar bli klara också – det har varit en hel del arbete med det oxå!

Om det inte varit kul hade den här tiden varit mycket jobbig. Nu är jag trött, men känner mig nöjd med min egen insats.

Lämna en respons

