Arbete idag!

Funderade en hel del på mina artiklar igår och kom fram till att behålla texterna som jag redan skrivit. Tänkte arbeta vidare med dem idag, men det blev annat arbete iom att jag gick in på min mail. Och insåg att en del inte går att vänta med. Idag har jag talat med kursadministratören, lagt upp en Mondo-sida och skrivit en del mail och meddelanden. Vi har just nu lokalbrist och en del av tiden har gått åt till att försöka få lokal, ändring av tider mm. Ju fler som kommer från campus Konradsberg till oss, desto svårare blir det med lokaler. Läste nu i Kåre Bremers blogg att de sista är på väg att lämna Konradsberg och då finns ingen möjlighet att boka lokaler där. Det gäller att vara ute i god tid, men ibland är det inte möjligt att vara det. Det blir en hel del pusslande.

Men trots att jag inte har hunnit med min forskning, har jag kommit en bra bit på väg – i tankarna! Och det är inte så illa!

Lämna en respons

