Dan före Nyåret!

Känner mig fortfarande lite stressad, men har lyckats varva ner en hel del. Går inte in på mailen så ofta. Det är ett tecken på nervarvning. Och när jag går in och kollar, finns bara några få mail. Har börjat läsa två andra artklar om värdepedagogik och beställt och redan fått en bok av Neil Postman – När skolans klocka klämtar – som jag fick tips om på en annan blogg. Har läst de två första kapitlen och det är intressant läsning. Faktiskt, en läsning jag längtat efter.

Har ätit middag hos en vän, samt sett om serien Rötter på DVD. Jag gör lite av varje alltså! Men försöker vila mig så mycket det går! Stänga av jobbet helt är inte möjligt, annat än att resa utomlands eller resa runt i Sverige. Men, det har inte varit väder för det. Och resa utomlands var aldrig aktuellt. Men då kan man koppla av helt 🙂

Lämna en respons

