Välkommen

… till min nya blogg som kommer att handla om min yrkes- och forskningsverksamhet, vad jag har gjort och vad mina framtida mål är. Jag skall här försöka ge en bild av hur det har haft för betydelse för min utveckling som lärarutbildare och forskare, likaväl som människa. Men även beskriva hur jag går tillväga inför en ny kursstart eller om jag skall börja undervisa på en helt ny kurs. Av etiska skäl kommer jag inte berätta om mina studenter eller vad vi pratar och diskuterar om under seminarierna. Min hållning är att studenterna skall veta att det som sägs mellan oss, inte går att läsa dagen efter på min blogg. Mitt syfte med den här bloggen är att försöka ge en viss insyn i lärarutbildarens verksamhet.

🙂

Lämna en respons

